75800 Україна Херсонська обл. смт Каланчак вул.Чорноморська,7 ТЕЛ.:(05530)-3-11-40 E-mail:kalanchak.biblioteka@gmail.com
Бережіть себе та своє здоров'я. Мийте руки, тримайтесь на безпечній відстані від інших і перевіряйте ресурси з рекомендаціями на час пандемії COVID - 19.

8 квітня 2021 р.

Будьмо здорові ! Дбаймо про своє здоров’я !!!

 
     Всесвітній день здоров’я  щорічно відзначається 7 квітня.  
Традиція проводити в цей день заходи, присвячені проблемам збереження здоров’я та профілактики захворювань, приурочена дню створення у 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на яку покладено вирішення міжнародних проблем, пов’язаних з охороною здоров’я населення планети.
     З  метою привернути увагу до питань охорони здоров’я, профілактики захворювань та здорового способу життя організували заходи бібліотеки Каланчацької централізованої системи.
     Каланчацька центральна  бібліотека запропонувала відвідувачам скористатися онлайн – порадами  «День здорового відпочинку та  читання». До підбірки порад потрапили цікаві та корисні сайти з питань здорового способу життя та профілактики захворювань.
    В Гаврилівській  книгозбірні відбулися читання усного журналу «В пошуках країни здоров’я». Бібліотекарка Галина Журинкіна  ознайомила відвідувачів з основними принципами на яких ґрунтується діяльність   ВООЗ.
Наголосивши на тому, що здоров’я – це не тільки відсутність хвороб, а  й стан фізичного, душевного та соціального благополуччя, який сприяє повноцінному життю.         
  
 «Право на  здоров’я одне з основних прав кожної людини, незалежно від раси, політичних переконань, релігії, доходів і  соціального стану…»  – такими словами розпочала свою розповідь односельцям господиня Роздольненської бібліотеки Олена Штефлюк  біля  книжково - ілюстративної виставки «Здорова людина – здорове суспільство» й далі зупинилася на книжках цієї тематики, представлених на книжковій виставці, зробила бібліографічний огляд.
   У всьому світі вже визнано, що до якого б рівня досконалості не доводилась діагностика захворювань та їх лікування, зупинити зростання хронічних неепідемічних та інфекційних захворювань неможливо, якщо серйозно не займатись профілактикою, однією з важливих складових якої є підвищення рівня медичної та санітарної культури населення, формування здорового способу життя.  Саме з цією метою облаштувала книжкову виставку «Книги, які навчають бути здоровими» Світлана Мазуренко в Олексіївській книгозбірні.
    Побажання доброго здоров’я вже давно стало традицією для українців, але особливо важливим воно стає під час пандемії коронавірусу у всьому світі.  
     Тож окрім звичних санітарно – гігієнічних  рекомендацій дослухайтеся і до порад  бібліотекарок  Горьківської сільської бібліотеки Любов Адаменко розміщені на виставці – рекомендації «Здоров’я – криниця сили і краси», Євгенії Юдіної на тематичній поличці «Здоров’я – це скарб, цінуй його» (Хорлівська  книгозбірня) та Світлани Частило (Новокиївська філія) на книжковій викладці «Здорова людина – здорове суспільство»: 

«Вчіться радіти життю!», «Живіть в злагоді з собою!», «Менше хвилюйтеся, а більше посміхайтеся!», «Вчіться долати стрес, пам’ятайте: джерело стресу – не події самі по собі, а наше сприйняття цих подій».      
Будьмо здорові і дбаймо про своє здоров’я і здоров’я своїх близьких кожен день, адже це запорука спокійного та щасливого життя!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *