75800 Україна Херсонська обл. смт Каланчак вул.Чорноморська,7 ТЕЛ.:(05530)-3-11-40 E-mail:kalanchak.biblioteka@gmail.com
Бережіть себе та своє здоров'я. Мийте руки, тримайтесь на безпечній відстані від інших і перевіряйте ресурси з рекомендаціями на час пандемії COVID - 19.

12 березня 2018 р.

.Жінка – найчарівніше творіння Землі!



    З ледь відчутним весняним подихом приходить до нас чудове жіноче свято – 8 Березня...
До літературно-мистецької зали Каланчацької центральної бібліотеки завітали учасники читацького об'єднання людей поважного віку "Спілкуймось!" щоб разом з працівниками книгозбірні відсвяткувати 8 березня – свято весни, краси та  квітів !
   Керівник об’єднання та організатор свята Тетяна Петруненко надала слово директору бібліотеки Надії Федкевич. Надія Василівна щиросердно привітала учасників свята, висловила багато цікавих та теплих побажань та подарували смачні подарунки.  
  Ведучі зустрічі, а це керівник клубу Тетяна Петруненко та активний учасник, вчитель-філолог Любов Степко, тепло привітали присутніх, зокрема сказали: «Доброго дня, шановні гості нашого свята! Доброго дня, любі наші жінки! Сьогодні ми запросили вас на свято, присвячене Міжнародному жіночому дню 8 Березня! Відшуміла зима лютими морозами, від хурделила сніжними віхолами, а на зміну їй прийшла чарівна принадлива красуня – весна. Недаремно саме вона увібрала в себе одне з найкращих, найсвітліших свят – свято жінок.
    Тож сьогодні шановні, кохані, вродливі, кмітливі, милі, загадкові, веселі, розумні, жартівливі, ласкаві, ніжні, привабливі, найкращі, любі жінки!
 Любі! Вітаємо вас зі святом. Зичимо здоров’я дзвінкої криниці, хліба запашного з української пшениці, рум’янців від калини, щоб ви були щасливі кожної днини. 
     Квітніть, дорогенькі, на білому світі, як ті троянди пишні, і хай же вам сонечко сяє привітно, квіти всміхаються рясно, а роки хай будуть щасливі й прекрасні. Вас вітає сама весна…
 Весна – найпрекрасніша пора року. З її приходом оживає природа, повертаються з далеких країв птахи, квітнуть дерева, зодягаючись у зелень; гаї перегукуються голосним пташиним співом. Прийшла весна!
     Бринять струмки, розквітають перші квіти, зігріті теплом сонячного проміння, мрійливо співають пташки, прийшла весна, а разом з нею –   Міжнародний жіночий день. Свято половини людства, а ще й якої половини!
 Найчарівнішої, наймилішої, найзагадковішої, найпрекраснішої,  доброї, ніжної, турботливої, одним словом – жінок!»
     Після цих цікавих, щирих та теплих привітань та побажань пролунала пісня «Дарите женщинам цвіти». 
  А ведучі продовжили розповідь про жінку: «Сьогодні ми вшановуємо жінку, найчарівніше творіння на Землі! Адже саме завдяки їй світ наповнюється любов’ю, добром та надією.
   Жінка – це восьме диво світу, муза, яка протягом віків надихає чоловіків на звитяжні вчинки.
 Вже багато століть наймудріші голови людства намагаються розгадати і пояснити велике загадкове почуття – любов до жінки. Поетами всіх часів і народів  написано десятки тисяч ліричних рядків, пісень присвячених жінці» На бажання багатьох присутніх прозвучала улюблена пісня у виконанні О.Вінніка «Я не устану любить тебя».
   Присутні були в захваті від віршованих вітань:
Жінку віншуємо знову,
Що непідвладна часу!
Жінку — владарку слова!
Жінку — життя окрасу!
Жінку — кохану й матір!
Жінку — сестру й бабусю!
Жінку — життєве свято!
Жінку, що вічно в русі!
Жінку — талановиту,
Зоряну, поетичну!
Мрією оповиту! Лагідну, симпатичну!
Жінку — думу співучу! Жінку, що має крила!
На найкрутішу кручу їй би злетіть під силу!
Так, як Господь звелів нам, Друзі мої! Панове!
Жінку уславимо гідно! Жінці вклонімось знову!
   Після кожного віршованого вітання учасники свята насолоджувалися улюбленими піснями…
  А ведучі продовжували: «Щороку, коли сонце виходить на весняну орбіту, від подиху теплих вітрів зацвітають проліски, ми відзначаємо свято весни, надії і любові.
А жінка буває на весну так схожа:
То тиха й привітна, а то непогожа.
То окропить сльозою, то сонцем засвітить.
То прагне зими, то біжить уже в літо.
А жінка, як весна, цвітом багата:
На ніжність, добро, материнство і свято,
Як травень погожий, зігріє душею —
Нестрашно негоду чекати із нею!
Весна у природі — незвідане диво,
Так само і жінка буває вродлива,
Буває примхлива, буває чутлива,
Нехай тільки кожна з них буде щаслива!
Творилась жінка з ніжності й добра,
Краса жінок врятує світ ве­ликий.
Усім відома істина стара —
Без жінки не прожити чоловіку.
Чомусь говорять, що жінки слабкі.
Та довести я можу щохвилини,
Що навіть найсильніші чоловіки
Ставали перед нею на коліна.
    Активна учасниця об'єднання Валентина Данько звеселила всіх гумористичним віршем. 
    А Тетяна Дмитрівна розповіла, що в народі кажуть, що чоловік стає на коліна в трьох випадках: щоб напитись із джерела,   щоб зірвати квітку для коханої, щоб уклонитися матері.
У мові всіх народів світу немає слова, святішого за слова Мати! Мати – початок всього! Мати – берегиня людського роду.
Немає любові, сильнішої від материнської, немає ніжності, ніжнішої від ласки і клопотів материнських, немає тривоги, тривожнішої від безсонних ночей і не зімкнутих очей материнських.  Людство існує тільки тому, що існує материнська любов!» 
  А в залі присутні – всі матері, тож учасникам свята приємно було почути зворушливу пісню «Рідна мати моя».
  Любов Дмитрівна продовжила розповідь: « Я – жінка, я – життя початок! Я – пісня світла, радості буття. Мені поет сонет своїх нотаток присвячував усе своє життя ! Я- жінка, я- життя  початок! Душа моя – пір’їночка  легка. Любіть мене сильніш від срібла-злата, бо я така всесильна і така слабка.
Я – жінка. Природою створена пісня.
Я – мрія і спогад. Майбутнє й колишнє,
Я – щось незбагненне для чоловіків.
Я – жінка. Я, дійсно, слабка половина.
Нехай переможцям – лаврові вінки!
Історію творять, звичайно, мужчини,
Але лише так, як захочуть жінки». 
Далі ведучі  зауважили, що жінка –це вічний біль і вічна втіха. Вона може перетворити життя на рай і на пекло. «Всі протилежності сходяться в серці жінки»,- сказав Вольтер. Від неї, від її любові та нелюбові залежить дуже багато. Залежить і доля чоловіків. Характер та менталітет української жінки – особливі. А як багато може досягти жінка завдяки своїй чарівності, кмітливості, хитрості, завдяки своєму розуму.
    Жінки можуть все! Але ким би вони не були, які рекорди не встановлювали, вони завжди залишаються жінками. І довічно стоятимуть поруч слова жінка – дружина, жінка – сестра, жінка – мати!»
    Всі учасники свята залюбки передивилися  цікавий гумористичний відео кліп «Если б я бил султан».
   А свято продовжилося вітаннями одноклубників… Цікаві гуморески, святкові зворушливі пісні, веселі кмітливі вітання…
   Зі святом весни, любі, з днем 8 Березня! Квітніть, шановні, на білому світі, як ті троянди пишні, і хай же вам сонечко сяє привітно, квіти всміхаються рясно, а роки хай будуть щасливі й прекрасні!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *