75800 Україна Херсонська обл. смт Каланчак вул.Чорноморська,7 ТЕЛ.:(05530)-3-11-40 E-mail:kalanchak.biblioteka@gmail.com
Бережіть себе та своє здоров'я. Мийте руки, тримайтесь на безпечній відстані від інших і перевіряйте ресурси з рекомендаціями на час пандемії COVID - 19.

7 квітня 2020 р.

З Всесвітнім днем здоров’я!



     7 квітня міжнародна спільнота  відзначає Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь  прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) у 1948 році.


    Міжнародний святковий день, спрямований на залучення широкої громадської уваги до  проблем  медицини і здоров’я. Особливої актуальності День здоров’я  набрав сьогодні, коли підступний корона вірус крокує планетою забираючи тисячі життів.
    Традиції святкування Всесвітнього дня здоров’я нерозривно пов’язані з діяльністю всієї системи охорони нашого здоров’я. Працівники клінік, лікарень і госпіталів, ті хто так чи інакше з обов’язку професії і служби надає медико-санітарну допомогу всім, хто її потребує наголошують на тому,  що  профілактика та увага до нашого власного здоров’я  є основною метою проведених медиками в цей день акцій та заходів.
    Численні інформаційні матеріали, брошури та буклети, семінари, виступи фахівців призвані в простій і доступній формі пояснювати нам важливість цієї позитивної ініціативи.
    «Доброго здоров’я!»  зазвичай вітаються українці, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!», тобто бажають здоров’я, прості звернення, а закладений в них великий зміст, бо здоров’я – то найбільший скарб людського життя, саме від нього залежить якість нашого буття.
    У Всесвітній день здоров’я Каланчацька централізована бібліотечна система  бажає всім бути здоровими і оптимістичними,  незважаючи на обставини!
     З Всесвітнім днем здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *