75800 Україна Херсонська обл. смт Каланчак вул.Чорноморська,7 ТЕЛ.:(05530)-3-11-40 E-mail:kalanchak.biblioteka@gmail.com
Бережіть себе та своє здоров'я. Мийте руки, тримайтесь на безпечній відстані від інших і перевіряйте ресурси з рекомендаціями на час пандемії COVID - 19.

6 червня 2018 р.

Вулицями рідного селища …


Моя вулиця - це моє рідне життя.
Там мій дім, моя люба сім’я.
Там мій смуток та радість моя.
                  Бо то дорога серцю вулиця моя.
   Про що розповідає нам назва нашої вулиці ?  
Заглянемо в новий цікавий бібліографічний посібник - подорож "Вулиці рідного селища", створений бібліотекарями Каланчацької централізованої бібліотечної системи ...              

     Кожен із нас народився і виріс в якомусь певному населеному пункті, кожен з нас відчуває любов до цієї маленької, найдорожчої для кожного, Малої Батьківщини.
 Любов до цієї батьківщини починається з любові до батьків, рідного дому, рідної вулиці. І кожен з нас в дитинстві чи вже в дорослому віці запитував себе: чому саме так називається провулок, чи чиїм ім’ям названа  моя вулиця?
     Каланчацька центральна бібліотека розпочала випуск бібліографічної подорожі «Вулицями рідного селища». Вийшов перший випуск.  Назви вулиць – це неписемний архів історії кожного населеного пункту.
    На сьогоднішній день у смт Каланчак  налічується понад 60 вулиць та  провулків. У їхніх назвах відображені свідчення історичних подій, суспільного життя, виробництва, торгівлі, побуту даного регіону різних історичних періодів.
     Перший випуск бібліографічної подорожі розповідає про вулиці селища Каланчак, які були названі, або перейменовано під час декомунізації, на честь відомих людей України. А це письменники, політики, громадські діячі, герої сьогодення, які прославили свою Малу Батьківщину.
     Деякі з вулиць отримали свою історичну назву.  Відомості про кожного з них доповнюються списком літератури. Ознайомившись з виданням Ви більше дізнаєтесь про вулиці: Олександра Берези, Миколи Ватутіна, Юрія Гагаріна, Миколи Гоголя, Івана Дніпровського, Володимира Комарова, Зої Космодем’янської, Івана Котляревського, Івана Кудрі, Іллюші Кулика, Тимофія Левицького, Миколи Лисенко, Івана Маличенко, Олександра Матросова, Молодогвардійців, Івана Тарана, Федора Толбухіна, Лесі Українки, Богдана Хмельницького, Тараса Шевченка, Петра Шмідта.
  Оповіді про вулиці розміщено в абетковому порядку.
   Видання не є вичерпним та адресується бібліотекарям, вчителям, краєзнавцям, учням, всім, хто бажає більше знати про тих, чиї імена носять вулиці нашого рідного  селища.
   Наступні випуски бібліографічної подорожі розкажуть Вам про перейменовані вулиці, познайомлять з провулками  нашого селища.
   Ласкаво просимо до бібліотеки!
   Бібліографічна подорож «Вулицями рідного селища» неодмінно зацікавить Вас !

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *