75800 Україна Херсонська обл. смт Каланчак вул.Чорноморська,7 ТЕЛ.:(05530)-3-11-40 E-mail:kalanchak.biblioteka@gmail.com
Бережіть себе та своє здоров'я. Мийте руки, тримайтесь на безпечній відстані від інших і перевіряйте ресурси з рекомендаціями на час пандемії COVID - 19.

3 листопада 2015 р.

Про здоров'я дбати - горя не знати !


    Здоров’я людини – понад усе ! Недарма, коли люди бажають один одному багато хорошого, починають свої побажання саме з побажань міцного здоров’я.  Світова громадськість вважає загальновизнаною цінністю індивідуальне і громадське здоров`я нації.     Здоров’я нації розглядається як показник цивілізованості держави, що відбиває соціально-економічне становище суспільства.
     Підтримання здоров’я  людини починається саме з обізнаності  та дотримання норм здорового способу життя. Вкрай важливим є створення відповідних умов для періодичних медичних обстежень різних категорій молоді та доступності самоконтролю за станом здоров'я. Дуже важливою є активізація пропаганди здорового способу життя. Проблема впровадження здорового способу життя в молодіжне середовище переходить до категорії таких, що визначають рівень національної безпеки України.
    В рамках Всеукраїнського місячника боротьби проти раку молочної залози  для учасників читацького об’єднання за інтересами «Старшокласник» проведено цікавий освітній захід «Здоров’я людини – понад усе !» До заходу  оформлена книжкова виставка  «Про здоров'я дбати -  горя не знати !» з літературою, що пропагує  здоровий спосіб життя, а на екрані зображення «рожевої  стрічки»   -   символу боротьби з онкологічними  захворюваннями.
    Керівник читацького об’єднання «Старшокласник» бібліотекар Каланчацької центральної районної бібліотеки Ольга Пантеліївна Качур  розпочала засідання вступним словом, вона сказала, що ми проводимо сьогоднішню нашу зустріч в рамках Всеукраїнського місячника боротьби  проти раку молочної залози, який в Україні проводиться з жовтня 2005 року, після  підписання Президентом відповідного указу. Ольга Пантеліївна зауважила, що сьогодні у нас не проста розмова про одну із найтяжчих бід  людства – онкологічні  захворювання, зокрема  рак молочної залози та рак грудей. 
     Це захворювання зустрічається здебільшого у жінок, але є певний  відсоток  захворювань  і у чоловіків. Я звертаюсь до юнаків. У кожного з  вас є  мама,  бабуся,  сестричка,  а в майбутньому   з'явиться  дружина. Сприйміть  сьогоднішню  бесіду серйозно, бо всі  ми живі  люди  і ніщо  людське  нам  не чуже. Рак  молочної  залози  породжує  велику  кількість медико-соціальних  проблем. Це  втрата  працездатності,  важкий  морально-психологічний  стрес, інвалідність.  Це захворювання  впливає на демографічну політику,  материнство і дитинство, а також на соціально-економічні  показники.  Тому  проблема раку молочної залози не є суто  медичною,  але  і набуває загальнодержавного значення…  
     На захід була запрошена медична сестра районної лікарні Севрюк Тамара Миколаївна. Вона просто, доступно розповіла учням про профілактику та самообстеження на виявлення онкологічних захворювань.  
  Для учасників читацького клубу «Старшокласник» був підготовлений для перегляду фоторепортаж-презентація  «Мама, не оплакивай меня !  Я хочу жить !» Члени клубу разом  зі своїми вчителями та бібліотекарями передивилися про  12-річну дівчинку Аружан, яка хоче вчитися в школі, співати та танцювати, просто хоче жити !

   По закінченню заходу всі його учасники подивилися кінофільм «Жизнь после рака молочной железы» та обговорили його. 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *